لینڈ مافیا سیاسی اشرافیہ کی مدد سے 5 ہزار 595 ارب کی سرکاری زمین پر قابض ہے، وزیر اعظم


سرکاری اراضی کے ڈیجیٹل ریکارڈ کے بعد ہم لینڈ مافیا اور ان کے سہولت کاروں کے خلاف ایکشن لیں گے, وزیر اعظم عمران خان۔(فوٹو: فائل)

سرکاری اراضی کے ڈیجیٹل ریکارڈ کے بعد ہم لینڈ مافیا اور ان کے سہولت کاروں کے خلاف ایکشن لیں گے, وزیر اعظم عمران خان۔(فوٹو: فائل)

 اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ سیاسی اشرافیہ کی مدد سے لینڈ مافیا نے ریاستی اراضی بشمول جنگلات کی زمین پر قبضہ کررکھا ہے، قبضہ شدہ سرکاری اراضی کی مجموعی ویلیو 5 ہزار 595 ارب روپے ہے۔

اپنی ٹوئٹ میں وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان میں جنگلات کے رقبے میں کمی کی ایک وجہ جنگلات کی زمین پر قبضہ ہے، جب ہم نےلینڈ ریکارڈ کوڈیجیٹلائز کرنے کے لیے کیڈیسٹریل میپنگ کی تو اسی طرح کی مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا، جیسی مزاحمت  الیکٹرانک ووٹنگ مشین کے خلاف بھی کی جارہی ہے۔

وزیراعظم کا مزید کہنا ہے کہ سرکاری اراضی کی میپنگ کے پہلے فیز میں حیران کن حقائق سامنے آئے، سیاسی اشرافیہ کی مدد سے لینڈ مافیا نے ریاستی اراضی بشمول جنگلات کی زمین پر قبضہ کررکھا ہے، قبضہ شدہ سرکاری اراضی کی مجموعی ویلیو 5 ہزار 595 ارب روپے ہے، جب کہ جنگلات کی قبضہ شدہ زمین کی ویلیو ایک ہزار 869 ارب روپے ہے۔

وزیر اعظم عمران خان کا کنا ہے کہ سرکاری اراضی کے ڈیجیٹل ریکارڈ کے بعد اب ہم لینڈ مافیا اور ان کے سہولت کاروں کے خلاف ایکشن لیں گے۔





Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *