وزیر اعظم نے مشاورت تیز کر دی –


اسلام آباد: اوور سیز پاکستانیوں کے لیے ووٹنگ کے عمل میں سہولت کے لیے وزیر اعظم سے امریکی ڈیمو کریٹ رہنما طاہر جاوید کی ملاقات ہوئی، ملاقات میں وزیر اعظم کو میل بیلٹنگ کی تجویز بھی دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے اوور سیز پاکستانیوں کے لیے ووٹنگ کا حق یقینی بنانے کے لیے مشاورت تیز کر دی، اس سلسلے میں وزیر اعظم سے امریکی ڈیمو کریٹ رہنما طاہر جاوید کی ملاقات ہوئی۔

ملاقات میں اوور سیز پاکستانیوں کے لیے نئی مراعات اور آن لائن ووٹنگ کے طریقہ کار پر گفتگو ہوئی، وزیر اعظم کو میل بیلٹنگ کی تجویز بھی دی گئی۔

وزیر اعظم سے ملاقات کے بعد طاہر جاوید نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ وزیر اعظم نے اوور سیز پاکستانیوں کے لیے ووٹنگ کا عمل آسان بنانے پر مشاورت کی۔

انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم کے مطابق نئے نظام کے تحت انتخابات بہت اہم ہیں، وزیر اعظم سے اوور سیز افراد کے لیے پراپرٹی شعبے میں مراعات پر بھی گفتگو ہوئی۔

طاہر جاوید کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم سے پاک امریکا تعلقات پر بھی بات چیت ہوئی، خطے میں پاکستان اور دنیا میں امریکا کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔ دونوں ملکوں کے سربراہان پاک امریکا تعلقات کو ہلکا نہیں لے سکتے، نئے سال میں دونوں ممالک کے تعلقات مضبوط ہوتا دیکھ رہا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ بدقسمتی سے ہمارے تعلقات کو افغانستان کے تناظر میں دیکھا گیا ہے، امریکا افغانستان کے معاملے پر 4 یا 5 اہم چیزیں چاہتا ہے، ابھی بیک ڈور رابطے اور بات چیت جاری ہے۔

طاہر جاوید کا کہنا تھا کہ 3 سے 4 ممالک کی افغانستان کے معاملے پر گفتگو مسلسل جاری ہے۔

Comments





Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *